Konsultation, utveckling, drift och support
Vare sig det gäller konsultation, utveckling, drift eller support betalar våra kunder för konsulttimmar. Konsulttimmar används bl. a. till:
Konfiguration och installation av verktyget Intra
Anpassning av Intras moduler efter egna önskemål
- Utveckling av nya moduler som löser specifika problem
- Löpande drift
- Hantering av supportärenden
- Konsultation
Med konsultation erbjuder vi företag lösningsförslag på hur Intra kan förenkla och förbättra den löpande verksamheten. Fokus ligger på att identifiera och förtydliga kundbehov, eliminera flaskhalsar i olika processer, samt redovisa hur Intra kan tillgodose behov, och lösa problem. Vi presenterar konkreta handlingsplaner på hur, och i vilken ordning, utvecklingen av Intra kan genomföras för att nå våra kunders målsättning. All utveckling sker på projektbasis, och genomförs på hel- eller halvfart. Vi lämnar alltid fastpris på enklare projekt. Efter leverans tillhandahåller vi drift och support.
Förbrukade konsulttimmar och fasta kostnader faktureras månadsvis enligt prisplan.
Exempel på
Konsultation
Exempel på
Konsultation
Exempel på
Konsultation
Framställning av kravspecifikationer
Framställning av roadmap i form av delprojekt
Design av UI och UX
Skapande av mockups
Exempel på
Utveckling
Exempel på
Utveckling
Exempel på
Utveckling
Implementera UI och UX
Bygga databaser
Implementera affärslogik
Testning
Lansering
Exempel på
Drift
Exempel på
Drift
Exempel på
Drift
Uppdatering av server, programvara och tredjepartstjänster
Daglig backup
Löpande övervakning av prestanda och säkerhet
Säkerställa åtkomst
Exempel på
Support
Exempel på
Support
Exempel på
Support
Återställning av backup
Hantera fel och buggar
Hjälp med användning av funktioner